BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Suria, 4Utarid, one of the ICT's hard fans ! xDD I enjoy learning ICT but somehow, I got problems sometimes when learning it, Well people, nobody's perfect right, so this blog will tell you guys about the reflection on my side after learning it, Warmly welcome XOXO (=_=)

Monday, February 22, 2010

Homework Cuti Tahun Baru Cina

Untuk tugasan cuti Tahun Baru Cina, anda perlu mengemaskinikan blog dan tuliskan satu refleksi mengenai Penilaian Kurilukum 1 untuk subjek ICT. Kekuatan dan kelemahan anda dalam menjawab soalan PK1 dan cara untuk mengatasinya. Nyatakan sekali langkah-langkah yang anda rancangkan agar anda dapat skor A dalam subjek ICT.

Pada pendapat saya, Penilaian Kokurikulum 1 tempoh hari untuk subjek ICT, memerlukan ketajaman pemikiran sedikit pada awalnya.Tapi, bagi saya, saya dapat menjawab soalan-soalan awal bagi kertas itu kerana saya pernah membuat latihan untuk soalan-soalan tersebut.Bagi soalan subjektif, saya mempunyai sedikit masalah kerana kadang-kadang terlupa maklumat yang telah dibaca.Mungkin saya cuai untuk ujian yang pertama ini.

Langkah- langkah yang perlu saya ambil untuk mendapatkan skor A dalam subjek ini ialah:
i.Saya perlu rajin mengulangkaji pelajaran ini dengan membaca nota yang diberi
ii.Saya perlu membuat banyak latihan untuk membiasakan diri dengan menjawab soalan-soalan tersebut
iii.Saya perlu lebih menumpukan perhatian dalam kelas selepas ini
iv.Banyakkan menghafal fakta-fakta yang terdapat dalam ICT

0 comments:

Post a Comment